Frifri BMC2000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Frifri BMC2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

franco.manconi 25-01-2015
Geschreven voor: Frifri BMC2000

Dit vind ik een zeer degelijk en gebruikersvriendelijk apparaat. Het is makkelijk te bedienen en de wafels komen er perfect gebakken uit. Prijs/kwaliteitverhouding is heel goed.

onnix 13-01-2015
Geschreven voor: Frifri BMC2000

Zeer degelijk en makkelijk te bedienen.
Bakt mooie grote wafels in korte tijd.
En is makkelijk schoon te maken.
Kortom een aanrader als je op zoek bent naar een goed wafelijzer.

nettie82 12-01-2015
Geschreven voor: Frifri BMC2000

VOoor nieuwjaar gebakken, zowelde Brusselse wafels als
de kleine platte wafels want frifri is bijna de enige
met deze mogelijkheid heeft!
Wat ons is opgevallen dat op de stand maximaal de baktijd
toch wel vrij lang is hetgeen wel als voordeel heeft dat ze
allemaal perfect gelukt zijn
dus samenvattend een goed wafelijzer
J.Tillmans

matagorda 11-01-2015
Geschreven voor: Frifri BMC2000

Het frifri wafelijzer voldoet aan al mijn wensen. Het is degelijk, gemakkelijk schoon te maken en het wisselen van de verschillende platen gaat gemakkelijk. Het aller voornaamste is echter dat het eindresultaat van het bakken verbluffend goed is. De wafels zijn heerlijk bruin en krokant.

nrutten 30-12-2014
Geschreven voor: Frifri BMC2000

Overheerlijke wafels gebakken met dit wafelijzer. Inmiddels ook de extra plaat M004 aangeschaft. Ideaal om galetten mee te maken. Het wisselen van de platen gaat vrij eenvoudig als je eenmaal uitgevonden hebt hoe het werkt. Super dat je met 1 wafelijzer verschillende soorten wafels kan bakken. Ik kan dit wafelijzer iedereen aanraden.

Chrstel 27-12-2014
Geschreven voor: Frifri BMC2000

Prima apparaat voor het bakken van wafels. Snel en makkelijk in de bediening.
Nog geen ervaring met andere bakplaten maar voor het bakken van wafels is hij super.

elmrutten 22-12-2014
Geschreven voor: Frifri BMC2000

Zoveel complimenten gekregen op de wafels die ik met dit wafelijzer heb gebakken. Ze zijn heerlijk krokant. Het wafelijzer is zeer eenvoudig te bedienen en de wafels blijven niet aan de platen plakken. Na afloop heb je het wafelijzer eenvoudig en snel schoongemaakt met een vochtige doek.
Het wisselen van de platen is niet zo goed omschreven in de gebruiksaanwijzing, maar als je eenmaal weet hoe het werkt is dit echter wel zeer eenvoudig.

kvanrooden 16-11-2014
Geschreven voor: Frifri BMC2000

Postieve punten: Robuust apparaat, gemakkelijk schoon te maken, snel.
Negatieve punten: Uit elkaar halen gaat gemakkelijk maar zou mooier zijn als het zonder muntje zou kunnen; de Nederlandstalige handleiding mag in wat beter Nederlands.

Na het uitpakken van het apparaat deze voor de eerste keer even schoongemaakt. Dit is niet moeilijk: schuifjes even openschuiven, de schroeven met een muntje losmaken (het zou mooi zijn als dit met een vleugelmoertje zou kunnen); ijzers eruit halen en onder de kraan met een sopje schoonmaken en daarna droogmaken.

Na het weer in elkaar zetten, het apparaat aangezet tussen stand 6 en 7 en gewacht tot de wafelijzer warm was (te zien aan het lampje). Hierna het apparaat ingevet en het deeg er op gedaan. Na ongeveer 2 minuten per kant waren de wafels mooi bruin. Eventueel wat poedersuiker erop en smullen maar.